Forum www.bayer.fora.pl Strona Główna www.bayer.fora.pl
Forum taksówkarzy i przwoźników BayerTaxi
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kolejny przykład braku zaangażowania....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bayer.fora.pl Strona Główna -> Nasza kochana Centrala
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torped
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 16:20, 14 Lut 2009    Temat postu: Kolejny przykład braku zaangażowania....

... niestety Centrali w naszą pracę. Powiedziałbym więcej, jest to doskonały przykład, przynajmniej według mojej opinii, jej niekompetencji. O co chodzi?? Noc z piątku na sobotę, godzina ok. 5.00. Dostaję zlecenie, czas dojazdu 10 minut, śnieg, ślisko, ja w drugim końcu strefy. Od razu zgłaszam przedłużenie, wiem, że w tych warunkach pogodowych nie zdąże, a gnać na złamanie karku nie będę. Jaką otrzymuję odpowiedź? - NIE PRZEDLUZONO !! Przechodzę na reklamację i informuję koleżankę, że nie zdąże napewno, że są takie warunki a nie inne i proszę o poinformowanie pasażera, że spóźnię się ok. 4 minut. Koleżanka atakując mnie udzieliła mi reprymendy, że ona wie, kiedy ma oddzwaniać do pasażera i mam dojechać jak najszybciej............ nie będę wspominał o głupich dyskusjach i stwierdzeniu, że podpadłem całej zmianie, bo 10 godzin temu też spóźniłem się na zlecenie parę minut Confused Nie istotne, może ktoś lubi dyskutować, ale nie o to w tym chodzi. Efekt był taki, że nie poinformowany pasażer pojechał inną taksówką a ja zostałem bez pasażera..... Mad A przecież wystarczyło zadzwonić i powiedzieć, że jest taka pogoda jaka jest i kierowca spóźni się ok. 5 minut. Pasażer poinformowany zapewne by zaczekał, a tak, brak informacji, zimno, zamiecie i pojechał po paru minutach czym popadnie...... Confused
Czego to dowodzi?? Według mnie tego, iż koleżanki, przynajmniej niektóre, robią co chcą, myślą, że wszystko mogą i czują się bezkarne. Im nie zależy, bo czy siedzą czy stoją, swoje dostaną a reszta.... maja... wiemy gdzie Idea Dla mnie to olewający stosunek do kierowcy, co gorsze, do pasażera, brak kompetencji i profesjonalizmu.....
Ja nie zbiedniałem i pojechałem sobie do domu, ale co pomyślał sobie pasażer..... pozostawiam w domyślę. Czy zadzwoni do nas ponownie?? Nie sądzę, ja bym nie zadzwonil... Confused Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariusz




Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: praga

PostWysłany: Pon 15:06, 16 Mar 2009    Temat postu:

co da narzekanie na centrale , my mówimy , klijęci sie skarzą i nic widac nikomu nie zależy na poprawie sytuacji a wystarczy zrobić monitoring rozmów jak to jest w innych korporacjach, i płacic od wydanego zleceni zamiast stałej pensji . myślę że wtedy więcej było by zaangarzowania i mniej spadających zlecen

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PawelSat




Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:11, 16 Mar 2009    Temat postu:

jestem za tym - fakt placa za wydane zlecenie byla by motywacja dla naszych Pan z centrali - a o tym jak pasazerowie wypowiadaja sie na temat naszych Pan to lepiej nie mowic bo trzeba wielu niecenzurowanych słów ......... I teraz troszeczke w obronie - napewno nie kazdej zmiany to sie tyczy ale robaczywki sa na Centrali

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PawelSat dnia Pon 19:12, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torped
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 23:29, 16 Mar 2009    Temat postu:

Nagrywanie rozmów, to jest bardzo dobry pomysł. Każdy spór można by było rozstrzygnąć a tak to jest nasze słowo przeciwko notatce w zeszycie. I jak myślicie, kto ma rację ?? System motywacyjnej płacy to też doskonałe rozwiązanie. Tylko pytanie brzmi: czy komuś wogóle zależy na tym, żeby było lepiej ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nutka




Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:25, 31 Mar 2009    Temat postu:

Też jestem za wynagrodzeniem, które dawałoby paniom motywację do pracy. W przypadku korporacji taksówkowej centrala to podstawa- jeśli jest nie profesjonalna z usług rezygnują klienci a kierowcy odchodzą do innych firm a panie jak nie będą miały komu zleceń wydawac mogą pracę strcic. Powinny się nauczyc, że z kierowcami należy współpracowac aby wszystko sprawnie się kręciło. Niestety niektóre są złośliwe, leniwe albo poprostu głupie i nie dociera,że tu ręka ręke myje. Oczywiście nie wszystkie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torped
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:07, 31 Mar 2009    Temat postu:

Koleżanko, masz świętą rację. A, że ręka rękę myje, to nie od dzisiaj wiadomo. Kolesiostwo i inne układy też niestety cały czas są obecne. A powiedz koleżanko, czy jesteś jedną z naszych centralinek??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nutka




Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:50, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Tak, jestem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
torped
Administrator



Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:27, 04 Kwi 2009    Temat postu:

Witam serdecznie w takim razie Smile Cieszę się, że wreszcie odważyłyście się napisać Smile

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bayer.fora.pl Strona Główna -> Nasza kochana Centrala Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin